گزارش کارآموزی حسابداری در دانشگاه آزاد اسلامی

دسته بندي : کارآموزی » اقتصاد و حسابداری
دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در دانشگاه آزاد اسلامی،
در قالب word و در 45 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
با توجه به رشد روزافزون جمعيت جامعه انساني و فعاليت هاي اقتصادي آن در سال هاي اخير، نياز به حسابداري در رشته‌هاي مربوط به آن را در جامعه‌اي امروزي به يك مسئله جدي مبدل ساخته است و صاحب‌ نظران را برآن داشته كه در مورد توسعه و گسترش اين حرفه بااهميت فكر اساسي نمود و تلاش پرثمري را در اين مورد ارائه نمايند. هدف ما از اين كارآموزي يادگيري حرفه حسابداري به صورت علمي و آشنايي دانشجويان با طرز روابط و رفتار قوانين سازمان‌ها و مؤسسات مي‌ باشد و تا به هنگام ورود دانشجويان به بازار كار بتوانند با اعتماد به نفس كافي عمل نمايند.

آشنايي كلي با مكان كارآموزي:
تاريخچه سازمان:
دانشگاه آزاد اسلامي واحد ميانه، در تيرماه سال 1372 با سعي و تلاش فراوان مسئولات شهر شروع به كار نمود. فعاليت آموزشي اين واحد عملاٌ از مهر ماه 1373 با پذيرش 175 نفر دانشجو در رشته تحصيلي زراعت و اصلاح نباتات و 52 نفر در رشته كارداني كامپيوتر آغاز گرديد.

فعاليت هاي ساختماني اين دانشگاه در سال 1375 شروع و با فضاي به وسعت 7200 متر مربع در مهرماه 1377 مورد بهره‌برداري قرار گرفت، زمان اندكي نگذشت كه اين واحد با پيگيري‌هاي مستمر رئيس سابق واحد آقاي دكتر رجايي، با تلاش هاي شبانه‌روزي خود بال و پر گسترده و با 13 رشته و با فضاي آموزشي بيش از 7760 متر مربع و بالغ بر 36 نفر عضو هيئت علمي تمام وقت خدمات علمي و فرهنگي خود را ارائه نمود.

در حال حاضر اين واحد دانشگاهي با دارا بودن دو سايت مجهز به شبكه كامپيوتري و با آزمايش گاه هاي مجهز 13 رشته داير و 7 رشته در حال تأمين و بيش از 1500 نفر دانشجوي خواهر و برادر به يكي از واحدهاي دانشگاهي مطرح تبديل شده است ...
دسته بندی: کارآموزی » اقتصاد و حسابداری

تعداد مشاهده: 15192 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 45

حجم فایل:396 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل