تحقیق پسته ایران به بیش از 70 کشور جهان صادر می‌شود

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کشاورزی و زراعت
دانلود تحقیق با موضوع پسته ایران به بیش از 70 کشور جهان صادر می‌شود،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
پسته به عنوان یکی از محصولات با ارزش بخش کشاورزی ایران، از جایگاه ممتازی در صادرات کالاهای غیرنفتی کشور برخوردار است
به گزارش خبرنگار ایرنا، هم‌اکنون بیش از نیمی از ارزش صادرات محصولات کشاورزی ایران به پسته اختصاص دارد.این در حالی است که صادرات این محصول مهم و با ارزش کشورمان در سال‌های گذشته تحت تاثیر تبلیغات منفی برخی کشورهای رقیب بوده است. 
اگرچه این کشورها آلودگی پسته ایران به سم آفلاتوکسین را بهانه‌و دستاویزی برای حذف و یا دستکم تنزل جایگاه ایران در تجارت جهانی این محصول قرار داده‌اند ،اما صادرات این محصول به بیش از  70 کشور جهان، بیانگر آن است که با وجود تبلیغات مسموم برخی کشورها، پسته ایران هنوز متقاضیان فراوانی در سطح کشورهای جهان دارد. 
افزایش بیش از 10برابری حجم صادرات پسته ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و نیز برخورداری از سهم  59 درصدی صادرات جهانی پسته نیز بیانگر آن است که پسته ایران همچنان ازجایگاه ویژه‌ای در تجارت جهانی این محصول برخوردار است. 
مدیرکل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بیان وضعیت کنونی تولید و صادرات پسته ایران، اقدام‌های صورت گرفته برای حفظ و ارتقای جایگاه پسته کشور در جهان ، چالش های پیش روی در تجارت جهانی پسته ایران و نیز برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش کیفیت محصول تولیدی پرداخته است که مشروح آن به شرح زیر است. 
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کشاورزی و زراعت

تعداد مشاهده: 380 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:137 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.