تحقیق مطالعات طرح امكان سنجي مقدماتي توليد شيشه هاي دو جداره و كاربرد آن

دسته بندي : عمومی » سایر
دانلود تحقیق با موضوع مطالعات طرح امكان سنجي مقدماتي توليد شيشه هاي دو جداره و كاربرد آن ،
در قالب word و در 97 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه: 
مطالعات امكان سنجي، مطالعات كارشناسي است كه قبل از اجراي طرح هاي سرمايه گذاري اقتصادي انجام مي گيرد. در اين مطالعات از نگاه بازار، فني و مالي و اقتصادي طرح مورد بررسي و آناليز قرار گرفته و نتايج حاصل از آن بعنوان مينايي براي تصميم گيري سرمايه گذاران مورد استفاده قرار مي گيرد. 
گزارش حاضر مطالعات طرح امكان سنجي مقدماتي توليد شيشه هاي دو جداره مي باشد. اين نوع شيشه از دو لايه ساده و گاهي رنگي كه به موازات يكديگر قرار گرفته اند و لبه ها يا درزهاي آن ها هوابندي شده است و فضاي بين آنها با مواد خشك كننده اي مانند سيلسيكاژل پر و يا در بعضي از موارد بين دو لايه خلاء ايجاد مي شود. اين نوع شيشه كه عايق گرما، سرما و صداست در بسياري از ساختمان ها مانند فرودگاه ها، هتل ها و بيمارستان ها به كار مي رود سيستم شيشه دو جداره از دو يا چند لايه شيشه كه به طور موازي در فواصل مساوي از يكديگر قرار گرفته اند و توسط فاصل در دور تا دور آن از هم جدا شده اند. فضاي بين دو شيشه هوا با گازهاي خاصث بدون رطوبت (آرگون) با فشاري تقريباً مساوي فشار هواي بيرون وجود دارد. در شيشه هاي دو جداره غالباً از اسپسرهاي آلومينيومي استفاده مي شود كه درون اسپيسر را با ماده رطوبت گير پر مي كنند كه اين ماده سبب جذب رطوبت هواي ما بين دو شيشه مي گردد و توسط مواد درزگير مناسب كاملاً‌ْ آببندي شده است و در داخل فاصل هاي استاندارد از مواد جذب رطوبت استفاده مي گردد. 
در صورت استفاده از شيشه هاي دو جداره و پنجره هاي عايق مي توان در ازاي هر متر مربع شيشه دو جداره به ميزان 40 متر مكعب گاز در سال صرفه جويي نمود. علاوه بر كاهش مصرف انرژي و سر و صدا، محيط زيست پاكيزه تري تأمين مي نمايد زيرا نياز به مصرف انرژي حرارتي و برق مصرفي كمتر، كاهش سوخت و بالطبع كاهش انتشار گازهاي آلاينده را به مقدار بسيار زياد سبب مي گردد. 
معرفی رشته سرامیک: 
اگر در ابتدای معرفی این رشته بشنوید که یکی از کار بردهای سرامیک ، صنعت برق ، الکترونیک ، لوازم خانگی است تعجب کنید
صنعت سرامیک به لحاظ تنوع ، تولید ، خانواده ی گسترده و بی انتهایی داشته و از ویژگی ها و پیچیدگی های خاصی بر خوردار است . 
در صنعت برق ، الکترونیک ، لوازم ساختمانی و با توجه به مطرح بودن صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه های تولید بسیار حائز اهمیت است
نیاز هنر جویان به فراگیری محاسبات فنی ، مواد اولیه سرامیکی و آماده سازی آن ، تکنولوژی عمومی سرامیک ، شیمی تخصصی سرامیک ، شکل دادن و پخت مواد سرامیکی ، ماشین الات سرامیکی ، محاسبه و طراحی ساخت محصولات سرامیکی آشنا میشوید  
زمینه های شغلی رشته مذکور عبارت است از : 
اپراتور کوره پخت سرامیک 
اپراتور ماشین آلات سرامیک 
شکل دهنده قطعات در حالت خام 
طراحی و محاسبات در سرامیک 
راه اندازی کارگاه های پخت سرامیک 
کنترل کننده قطعات تولیدی سرامیکی 
آزمایشگاه شیمی تخصصی سرامیک 
کارگاه های تولید قطعات ساده سرامیکی 
آماده کننده مواد اولیه برای دوغاب ریزی و پرس کاری 
آزمایشگاه مواد اولیه سرامیک در کارگاه ها و کارخانجات 
و .... 

دسته بندی: عمومی » سایر

تعداد مشاهده: 603 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 97

حجم فایل:790 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 97 صفحه، قابل ویرایش.